lördag 25 september 2010

Feisty

Jag har arbetat upp mig till ett ack så välbekant förbannat tillstånd igen.
En bekant på facebook har fyllt år och fått gratulationer. Jag fick fan inte en jävla suck, inte ens från mina syskon, när jag fyllde i somras. I och med detta har jag beslutar mig för att aldrig gratulera någon via facebook igen. Det har hänt 3 gånger tidigare och då har jag funderat ut något halvhjärtat att säga som är lite roligare än bara grattis. Men nu är det fan slut med det. Det är fan alltid lite jobbigt att veta hur jävla oönskad och ogillad man är.
Jag stöter bort människor utan att ens försöka. Det skulle vara intressant och se om Marvel kunde trixa fram någon superhjälte med den egenskapen.

Nu är det jag som dricker O´Boy och ser på "How the west was won". Igen.

Fan.

Dagens låt:
Blue Öyster Cult-"True Confessions"

3 kommentarer:

fredrik sa...

jag har ju grattat dig två år i rad på bloggen.
det är större än några fisar som du gick i lågstadiet med.

rocky sa...

Det värmer ju alltid, men de jag är kompis med på facebook är faktiskt min så kallade nutida vänner. Men nu är det av med silkesvantarna, nu tänker jag säga exakt vad jag tycker om deras så kallade musiksmak. töntar...

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag grattar aldrig någon på fejjan, det är för billigt!