söndag 18 juli 2010

you may kiss me now.

Var fan är mitt regn!?
Nästa person som säger något positivt om den 30 gradiga värme vi haft/har slår jag ihjäl. Detta väder gav mig värmeslag igår så pass att jag svimmade 2 gånger och var borta ett bra tag, stackars Olle trodde att jag dog. Och nu kan jag inte ens bada. Det är faktiskt inte mycket jag kan göra nu. Jag kan inte sätta på mig skorna och jag haltar som Herr Flick vilket Emma har skrattat åt varje gång hon såg mig komma "gående" idag, Jag kan inte ens ligga på sidan i fosterställning och gråta över min eländiga situation.
Temperaturen kan väl ändå hålla sig på strax runt 25? För min hälsas skull.

Dagens låt:
the Cramps-"I'm Cramped"

3 kommentarer:

Isabelle sa...

stackare! och man orkar inte göra något när det för varmt.

rocky sa...

Jag och sommaren går bara inte ihop. Det är ett väldigt destruktivt förhållande.

Fat64 sa...

Var bor du? Du får bo i ett badkar av is.