lördag 10 juli 2010

wild horses


November 2007.
Om det ändå vore nu. Då skulle jag ha "långt" hår, hästlugg, vara 22 och dansa på ACE. Okej ACE kan jag leva utan, jävla skitställe, men fyfan vad jag dansade det året. Förhållandevis smal var jag också. Då hinkade jag vitt vin och drack rom och cola. Nu hinkar jag rosé och Jack och cola.
Jag spyr inte lika ofta och är (till viss del) bättre klädd. Musiksmaken har utvecklats till det bättre och jag har sjukt korta shorts även om låren är minst lika feta. Celluliterna syns ju bara om man trycker ihop fläsket ordentligt.
Jag har totalt tappat tråden. Det är nog mest håret jag saknar.

Dagens låt:
Iron Maiden-"Prowler"

(ack, London...)

2 kommentarer:

sofia sa...

den där luggen är pizzazz.

rocky sa...

jag fattar inte hur jag lyckades fixa den, på senare tid när jag haft lugg har den bara legat platt och varit stripig.