måndag 21 december 2009

TV party

Så här års är det ju oundvikligen väldigt många summeringar över allt. Och jag älskar "best of" program på TV. Jag kan se hur många sådana som helst och det behöver inte vara av ett program som jag följt. Men om det är så blir det desto bättre. Det är som att sitta med en vän och gå igenom minnen, inte för att jag vet hur sådant egentligen känns eller går till men jag grundar det på den känslan som min TV ger mig. Min TV är trots allt min bästa vän. Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Först kom TV sedan musiken och sist Olle. Det är mina 3 vänner och hittills har dom aldrig lämnat mig. Visst kommer det dåliga skivor, serier läggs ner, blir dåliga, får dåliga startider vilket krockar med min fjärde vän sängen och sömnen men det är något konstant som man kan luta sig mot. Jag har blivit besviken men aldrig lämnad. Och snart kommer årskrönikorna också. Enda gången då jag kollar på sporten.

Dagens låt:
Televsion-"Friction"

Inga kommentarer: