måndag 14 december 2009

Christmas wrapping

Jag skulle handlat de sista julklapparna idag, jag var mentalt förberedd på att åka hem i en packad tunnelbanevagn. Men nu är jag redan hemma. Jag är visserligen inte helt klar men det är bara smågrejer som jag ska fixa på jobbet eller på torsdag. Det har gått lite för lätt. Men det är väl för att jag helt enkelt har struntat i att köpa saker som folk vill ha. Nu har jag köpt sådant som jag tycker att dom ska ha. Något som man märker kommer från mig. Det blir vinylskivor i ramar till hela bunten i alla fall till 3 personer.
the River till pappa, Rumours till hans fru och så ska jag leta upp Kraftwerk "the Man Machine" till brorsan. Så får det vara, och jag tycker att det är skitbra klappar. Får jag inte medhåll bryter jag alla familjeband.

1 kommentar:

Alla smutsiga detaljer sa...

Det är saker man vill ge bort - inte saker som folk vill ha - som är värda någonting!