söndag 13 september 2009

sorry you're not a winner

Nä, jag gör faktiskt inte så mycket på 4 dagar.

Torsdag:
Quiz och för oss slutade det med en 8:onde plats och jag som trodde att det skulle gå så dåligt som plats 16. Alltså nöjd men ingen seger ännu, fan..

Fredag:
Jag lyckades laga en riktigt god kyckling till middag. Skulle gått på what we do is secret och var ute i god tid enligt mig, men redan klockan 11 var det fullt så vi gick igenom drinklistan på Per Sounds.

Lördag:
Fritz Corner och Poppets som fullkomligt knockade själva huvudakten Lichteinstein. Nä tillbaka in i replokalen för er. Dansade mig dyngblöt och tydligen gillar jag Roxy Music.

Söndag:
Slappdag med Idolrepriser, promenad runt kvarteret, vem vet mest repriser och Susan var är du.

Kommande vecka kommer jag jobba sönder mig för ett företag som jag just nu helst vill bränna ner till grunden. Jag känner mig som Askungen..

Dagens låt:
Public Image ltd-"This is Not a Love Song

1 kommentar:

PIP sa...

Du vet väl att Public Image Ltd kommer till festivalen Putte i Parken i sommar:)