tisdag 15 september 2009

I shake my stick at you

Nu har jag bokat min resa. Den 2 november beger jag mig till Skåne på en kort sojourn. Jag ska flyga själv och känna mig sådär sofistikerad och svårmodig, jag ska dissa Malmö (som alltid), jag ska kasta pinnar på stranden i Simrishamn (om det inte regnar) och jag det var väl allt?
Bara det inte blir som förra gången jag besökta syrran. Då jag var strandsatt på Sturup i 5 timmar. Om Arlanda är tråkigt så är Sturup som att se en diabildserie där färg torkar. Då roade jag mig med att besöka alla toaletter och se solen gå ner över landningsbanorna. Jag tror jag grät lite också för jag tyckte så synd om mig själv. Men jag vet att jag grät lite när jag kom till hem och hade missat sista Arlanda express. I Bandhagen var jag inte förräns efter två snåret på natten. Det regnade då.
Jag gillar inte Skåne..

Inga kommentarer: