onsdag 9 september 2009

Madness takes its toll

De senaste månaderna har varit rena träningslägret. När folk har lapat sol och fläkt ut sitt kött på överfulla badstränder har jag vistats i slakthus boxandes på kadaver. När folk har suttit och grillat och någon dragit fram en gitarr och börjat plinka på de första tonerna till "Wonderwall" har jag varit framme snabb som vinden och krossat gitarren med mina bara händer. Det blev inga jordgubbar till frukost för mig, jag har kört hårt med råa ägg och havregrynsgröt.
Har jag sagt att quizet startar i morgon?
Och Tures, your ass is mine!

(Träningen har mest bestått av introtävlingar med Olle, att föra anteckningar framför VH1 och klicka runt på Who sampled? Men jag äter faktiskt havregrynsgröt till frukost de dagar då jag jobbar. Och SoBa blir nog mer än nöjda om vi över huvudtaget lyckas ta oss in på topp 10)

Dagens låt:
Judas Priest-"You Don't Have to be Old to be Wise"

1 kommentar:

sofia sa...

jag tror verkligen ni kommer klara det. ser det i min spåkula, faktiskt.

själv skulle jag typ behöva ligga i hårdträning för att kunna erhålla en anständig poäng som man iaf inte behöver skämmas över.