onsdag 22 juli 2009

Stick a fork in me, Im done



Köttfärspiroger, skulle blivit 24 små enligt receptet men hur små hade dom inte blivit då?
Så nu har jag en masa överbliven fyllning som jag inte vet vad jag ska göra av.
Jag förbereder mig inför mitt stundande 9-17 liv som kommer kräva lunch varje dag och allt för mycket av mig. På måndag blir jag en vanlig knegare som har lediga helger och så kommer det vara 3 veckor fram över då jag är bossen på bygget (ja, ansvarig på butiken). Jag gillar det inte men det är väl en möjlighet som man inte får/kan tacka nej till.
Jag har lite magknip.

Dagens låt:
Bauhaus-"Lagartija Nick"


2 kommentarer:

sofia sa...

det ser fantastiskt gott ut. ska kolla upp om man kan göra någon vegetarisk variant, blev sjukt sugen på piroger nu.

rocky sa...

Man kan ju göra med svamp och ris har jag läst.