fredag 10 juli 2009

I like my sugar with coffe and cream.

Det är stiltje här, jag går mest runt och är förbannad, bitter och nedstämd om vartannat.
Projekt växa ut håret befinner sig ett hemskt stadie och allt jag vill är att bleka fanskapet, något jag inte får då jag har bestämt mig för att ge upp väteperoxid för gott.
Kollar på "touren" till och från. Befinner mig i en smärre identitets kris och snart börjar jobb helvetet igen. Men i höst kör vi igång igen. Jag drar till London i oktober som jag alltid gör för jag mår bra av London. Och i september börjar livet som jag gillar (quiz livet).
Tills dess får jag söka tröst hos Debasers allsång som kör igång i slutet av juli, då jag kommer leka butikschef 9-17 fem dagar i veckan. Så pittoreskt, så old school....

Om hösten ändå vore här.

Dagens låt:
LA Guns-"the Ballad of Jayne"

2 kommentarer:

sofia sa...

längtar också efter hösten, har världens höst-abstinens.

rocky sa...

Jag hade höst abstinens i juni då vi fik in info om "höst modet" på jobbet.