tisdag 14 juli 2009

Going down in flames

Så mycket för den "detoxen". I lördags natt (söndags morgon) matade jag en katt som satt nedanför mitt fönster.
Nu rebootar jag med havregryns baserade frukostar och brist på livsgnista. Tom min ipod hatar mig, den spelar aldrig någon bra musik längre. Därför har jag kapitulerat och gått över till den mörka sidan. Jag ska bara lyssna på "dålig" musik nu. I flera år har jag försökt hålla uppe mitt goda anseende inom ämnet musik och till vilken nytta? Jag kastar in handduken och sällar mig till Dead Boys idag.
(som jag visserligen tycker har några fantastisk låtar men ingen kommer börja läsa Nietzsche, eller lära sig stava till det, efter att ha hört "Caught with the meat in your mouth")

Dagens låt:
Dead Boys- "Caught with the meat in your mouth"

Inga kommentarer: