onsdag 8 april 2009

Walk like a man

På senare tid har jag tänkt en hel del på det som Jerry Seinfeldt säger om homosexuella förhållanden. Det där med att man får en dubbel uppsättning kläder. Det låter väldigt lovande, om jag nu inte hade svårt för kvinnligt umgänge. Då har jag Olle istället som har korta ben, och jag har blivit lite fet så jag kan i princip låna hans brallor. Och t-shirts är bara till att rulla upp ärmarna på.
Men nu har jag faktiskt köpt ett par jeans som sitter som en smäck och dessutom är 2 strl mindre i midjan än Olles.
Nog så.

Quiz imorgon och vi går fortfarande SoBa, det är för sent att byta nu. Även om the Steve Guttenberg Experience är ett skamligt bra namn.Dagens låt:
Sqeeze-"Touching Me, Touching You"

8 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

imorgon är väl då idag så lycka till

rocky sa...

Tackar, det kan jag behöva.

aenima sa...

vad för jeans? jag behöver jeans som sitter som en smäck. real bad.

sofia sa...

jag var på quizet. i jeans som satt som ett smäck fo shizzle. tror jag såg dig men jag vågade inte hälsa. mina issues alltså. orkar knappt.

rocky sa...

Anna: Det är stretchjeans från cheap monday, 400 spänn.

Sofia: Ja, jag såg dig också, Issuses. Visst satt du längst in i hörnet?
Det räcker väl så?
Föresten vad hette ditt lag? Placering?

sofia sa...

japp, det var nog jag. fanns några till tjejer där
iaf så gick det rätt dåligt, antar jag iaf. jag minns inte placering men jag tror det var 15. det var ju inte så många lag så jag utgår från att det var dåligt. laget hette hess, det var inte inspirerat av nazismen utan en kombo av allas första bokstav.
tyckte det var helt omöjligt med jävla röda tråden. alla mina förslag var tydligen för obvious eller för långsökta. har ingen fantasi för sådant.

rocky sa...

Vi tog typ godis tråden och metall tråden. ;Man måste komma in i rätt tänk, som med ledtrådarna i på spåret.

sofia sa...

jag tror också att just det går att lära sig. får prova några gånger till innan jag ger upp och börjar träna för att springa milen jättefort istället. det måste ju finnas talang för någonting i mig, jag måste bara hitta vad.