lördag 11 april 2009

I can see for miles and miles

Jag har blivit lat och börjat mobilblogga, teknikens jävla under.
En liten summering:
Quizet gick bättre än väntat (som det tydligen alltid gör), en delad sjätte plats och en del frågetecken som behöver rätas ut. Tex: fick vi rätt för att "For Your Pleasure" var gjord av Yvonne, annat vore skam eftersom det inte fanns något årtal för att precisera frågan. Och hur många fler poäng hade vi tagit om Cissi inte varit tvungen att jobba över? Men Björn var trots allt en helt OK inhoppare.
Excursionen till Högdalstoppen var maffigare än förväntat, en enastående utsikt. Både Kista Science Tower samt Nicklas och Kalles dörrar. Vilket förstås krävde kryptiska sms om att dem skulle öppna dörrarna också. Jag skrattade så jag grät.
På kvällen fylldes Olle av något slags ego (öl?) och var nästan helt övertygad om att nästa quiz var vårat och att vi då var tvungna att skissa på ett eget för att minimera eventuell stress.
Sedan Flyktsoda, EMF och Orup som följdes av huvudvärk när jag vaknade denna morgon.
Jag har också imponerat på min snart 8 åriga halvsyrra genom att blåsa tuggummi bubblor.
Det var väl allt.

Dagens låt:
Pascal-"Kom Ner"

Inga kommentarer: