lördag 5 februari 2011

personlig utveckling (snarare avveckling)

Olle bryr sig om vad som händer i världen och är fackligt engagerad. Jag läser böcker om hur det var i 1800-talets England och vet vid vilket tillfälle man ska ropa "tally ho!" under en rävjakt. Kan man säga att jag lever i förnekelse. Dessutom är Olle ute och springer samt tränar lite lätt med hantlar medan jag googlar recept och bilder på mat och läckra bakverk.
Olle undersöker ny musik som Ghost och ny hiphop medan jag faller handlöst för Bad Company och Lynyrd Skynyrd. Olle ser på nyheterna medan jag pratar engagerat om olika Supernatural avsnitt genom att använda S03E13 termer.
Vart ska detta sluta?
Vi ska i alla fall se på Mellon tillsammans.

Dagens låt:
Lynyrd Skynyrd-"Simple Man"

1 kommentar:

sofia sa...

ni kompletterar varandra helt enkelt.