söndag 13 februari 2011

I dont know where I'll be tomorrow.

Har suttit och läst Pride and Prejudice i nästan 2 timmar sedan jag kom hem ackompanjerad av min fantastiska Supernatural playlist. En playlist som bara växer och blir allt bättre. Eventuellt den bästa lista jag skapat även om det är 2x av BÖC och Bad Company. Ett stort regelbrott om man ska gå efter Blandbands Regler.
Jag har lyckats merga två utav mina många sidor, den hopplösa romantikern och anglofilen fick hänga med den stenhårda loner mannen från vidderna.
Om man nu skulle ta och låta dessa personer knyta en ny bekantskap med Personlig Hygien. Om det inte vore för duschradion (och samhällets konventioner) skulle det nog dröja avsevärt längre mellan mina tvagningar..

Eller så lyssnar jag på Journey-"Wheel in the Sky" igen.

Inga kommentarer: