tisdag 1 februari 2011

helt ovidkommande

Såg nyss en sexrobot suga av en korv. Det var så fel på så många sätt. Jag tänker inte ens länka.

Något annat som är fel att min mest återkommande dröm är att jag kissar på mig. Det händer så ofta att jag börjar tro att det har hänt på riktigt. Kan någon tyda den drömmen åt mig?

Jag antar att jag borde skämmas över att jag ser fram emot Mellon nu på lördag? Eller så borde jag kanske helt enkelt hålla det för mig själv och inte sprida ut det all over the interwebz.

Dagens låt:
Albert King-"Born Under a Bad Sign"

2 kommentarer:

sofia sa...

åh. igår kollade jag på tentakelporr. det var oerhört fascinerande. apropå sexroboten och korven, alltså. sakerna man hade varit lyckligt(?) ovetandes om utan internet, liksom.

rocky sa...

Allt finns på internet..
det bästa var nog ändå den käcka musiken. det ligger uppe på geekologie