torsdag 3 februari 2011

Buck Naked

Min win efter att ha fått gå tidigare från jobbet (viva branlarm!) förvandlades väldigt snabbt till ett fail. I gången till tunnelbanan bildas det kastvindar ibland, och det var förstås en sådan som blåste upp min kjol så att jag fick visa min feta röv för alla. Det var ju inte direkt så att jag märkte det med detsamma heller. Det gick nog några sekunder. Och mitt val av Strawberry Switchblade prickiga trosor kändes inte så himla bra just då.
Men som tur var fanns det inte så mycket folk i närheten, och i början brydde jag mig inte så mycket heller. Det var först när jag var inne i ett provrum och såg vad jag ofrivilligt hade visat upp som skammen kom.
Jag börjar bli jävligt trött på att vara ett vandrande skämt.

Dagens låt:
Jack Starr-"Chicken"

Inga kommentarer: