fredag 25 februari 2011

icke läsvärt.

Det kommer handla lite vagt om quizet så du som inte bryr dig kan gå vidare.

Jag känner på mig att vi kommer ha det lättaste quizet under Pet Sounds Quiz historia, jag blev lite stött efter vårt förra när vi fick höra lite spridda kommentarer om att det var det svåraste någonsin. Men jag hävdar fortfarande att det inte alls var svårt utan bara att det var folket som inte kunde grejerna. Vilket vid första anblick kan tolkas som samma sak, men det är en hårfin skillnad.
Därför känner jag mig så oerhört sugen på att bara spela en massa obskyr musik i pausen bara för att visa dem "vi har dummat ner det åt er jävla amatörer, och ni ska vara jävligt tacksamma".
Dessutom har jag god lust att slopa alla kvinnliga artister efter förra gångens syrliga kommentar om varför det var så mycket mans-musik.
Jag är bara så jävla förbannad hela tiden. Därför rabblar jag på helt osammanhängande.

(när jag stavningskollar blir det gult överallt, och det är alltid mina svordomar som ogillas)

4 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

mitt stavningsprogram klarar inte Moderaterna....

rocky sa...

en "like" på den!

fredrik sa...

just det där men mansideal inom musik får gänget på sejdeln också höra, varje gång. kanske för att det görs bättre musik av folk med kuk?
knappast så att NÅGON kör mycket testosteron bara för att.

rocky sa...

Man undrar ju bara hur deras egna skivsamling ser ut-