söndag 6 februari 2011

Hit me with your best shot.

Jag undrar om amerikansk rock från 70-80-talet är den nya indien? Och bra om det är så.
En kanonkväll igår helt enkelt. Mello och cava hemma. En New York New York på Pet Sounds där vi meddetsamma fick en liten invite till deras 5 års jubileum, en gång stammis alltid stammis. Tack för den Danny Tanner. Sedan Fritz Corner där jag drack med måtta och dansade utan måtta. Kiss, Stiff Little Fingers, Cheap Trick, Fleetwood Mac, the Who och Pat Benatar med mera. Jag anar en vändning, och antar att man kan tacka Glee för det.
Tappade bort min invite men det går nog att ordna på något sätt. Det stod att de skulle bjuda på mat och dryck och med den fina kalven i bakhuvudet är mina förväntningar skyhöga. Måste fixa det på något sätt.

Dagens låt:
Stacy Q-"Two of Hearts"

Inga kommentarer: