lördag 15 maj 2010

You dont miss your water...

Spelade Buzz mot Olle igår natt. Han vann över mig en gång och jag blev fullkomligt förbannad. Han är ju inte bättre än mig på musik, inte en chans. Jag slängde ur mig långa ramsor om att det inte är rätt att han ska vinna bara för att han har snabbare finger och att resten av SoBa ska vara jävligt tacksamma att ha mig i deras lag, och att jag aldrig fått några tack för det heller. Jag är en äckligt dålig förlorare. Rent vidrig är vad jag är.
Jag skäms över det. Det och min egoism är de personlighetsdrag som jag föraktar mest hos mig själv. Och Olle älskar mig ändå. Antingen är han förståndshandikappad eller otroligt förälskad i mig. Vilket som för mig, bara han stannar kvar.

Att jag var så vidrig igår kan också bero på att jag inte fått tävla mot andra människor än Olle på flera månader nu.

Dagens låt:
Sam Cooke-" A Change is Gonna Come"

Inga kommentarer: