torsdag 20 maj 2010

I go bzzzzzzzzzzz

Min ursprungliga plan var att sova väldigt länge idag, väldigt länge. Men istället vaknade jag 8.50 av ett dovt surrande och att katterna dråsar ner från fönsterbrädan En, vad jag bara kan hoppas, genomodifierad monster-humla. Som den beskyddande kattmamma jag är får jag springa upp, hämta glas papper och fånga fanskapet innan någon katt blir skadad. Hela glaset vibrerade när jag fångade den. Vad har hänt med alla humlor? De jag sett i år har alla varit kolossala.
Men ingen skada skedd och jag var precis på väg att krypa ner i sängen när jag ser en enorm geting ovanför fönstret. Samma sak där panik. papper och jag råkade nästan hugga av han på mitten.

Sommaren börjar inte bra.

Dagens låt:
W.A.S.P.-"I Wanna be Somebody"

1 kommentar:

sofia sa...

får hjärtklappning bara av att läsa om skiten.