onsdag 19 maj 2010

shitfit

Shortsångest och flashbacks till förra sommaren då jag satt uppkrupen i ett hörn hårt drabbad av klädångest. Ingen kan väl egentligen vilja ha det varmare än så här? Ingen männsika som är vid sina sinnens fulla bruk.

Jag tröstar mig med Run DMC linne, Bruce t-shirt och Bad Brains första. Och en massa isglass i frysen.

Och jag/vi börjar få ordning på balkongen. Bambuväggar, plastmatta, chockrosa blomlåda och gröna lyktor på tegelväggen. Allt som saknas nu är en ljuslinga och en till blomma.

Nästa onsdag är det dags för ett quiz, Stockholm vs Malmö i boulehallen.

(jag har namnsdag i morgon)

Dagens låt:
Bad Brains-"Supertouch/Shitfit"

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha det dubbelt varmt. jag går fortfarande påpälsad. runt 40 är perfekt. men så är jag kanske vid mina sinnes fulla...

rocky sa...

Men du har väl -0 % kropssfett också..

Anonym sa...

min moster kläckte ur sig i lördags att jag blivit krallig. blev jag inte alls glad över.

rocky sa...

Släkt har noll koll. Olles mormor sade en gång att han såg ut som en zigenare.