onsdag 19 maj 2010

take this **** and shove it

Jag börjar bli jävligt trött på alla jävla ideal. Kan man inte få vara blek som man var född till utan att ständigt höra alla dessa kommentarer? Jag kanske råkar gilla min hudfärg, nej förresten, jag vill vara ännu blekare. Och kan man inte få ha lite blonda fjun på benen utan att folk tittar på en som om man vore den där kvinnan som fick ansiktet avslitet av en schimpans?
Vad jag gör för andra människor skull och vad jag inte gör för min egen.
Men mina naglar är målade i orange soda och jag lyssnar på ZZ Top lite fri vilja har jag kvar ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

att klaga på någon som är blek borde det vara dödstraff på. jag är inte på långa vägar så blek som jag vill vara. jag vare det en gg i tiden, men då åt jag ingenting. det var dessvärre ingen snygg blek nyans. jag var grå, haha. typ död.