lördag 8 maj 2010

Cherry Bomb

Jag blev av med min oskuld i onsdags, min Riche oskuld som jag faktiskt trodde att jag skulle ta med mig in i graven. Men nu var det ju så att världens bästa Pascal spelade och jag har inga större skrupler gällande överpriser så som jag har aversioner mot burköl.
Men jag blev desto mer förvånad när jag hade det trevligt, och att Pascal manglade på och till min stora förvåning det spelades bra musik. Så bra att jag trodde att jag på något sätt gått igenom en annan dimension och att det var jag själv som spelade skivor. Om jag hade hört Vixen hade jag blivit helt övertygad.

Åt på Koh Pangan i torsdags och jag har egentligen varit emot det stället. Jag vet inte riktigt varför men jag har aldrig behövt en anledning att hata förut så jag tänker inte börja nu. Men Maten Var Så Jävla God. Jag tänker på den flera gånger om dagen och grämmer mig över att jag inte åt upp allt. Skitsamma och jag hade mått dåligt av över mättnad, det hade varit värt det.

Jag har beställt skivor från CDON också. Jag gillar att köpa riktiga skivor, finner det ytterst tillfredsställande. Nu väntar jag bara på leverans av Bad Brains och Vixen som för övrigt är stundens stilikoner. Det är svårt att hålla sig borta från väteperoxiden men jag ska vara stark.


Uppskattar också kommande Runaways filmen för nu finns det äntligen den riktiga versionen av Cherry Bomb på spotify.

Dagens låt:
The Runaways-"Cherry Bomb"

Inga kommentarer: