lördag 27 februari 2010

they just seem a little weird

När jag inte jobbar har jag faktiskt en fritid, en sparsam sådan men ändå en fritid.
Under det senaste tillfället har jag hunnit vara i Rågsved där jag såg på film och lekte med en kattunge. Kikat förbi Nostalgipalatset och äntligen hittat "Is Nothing Sacred" av Lords of the New Church. Upptäkt Bagel Street och tryckt i mig en Luisiana bagel med kyckling, cream cheese, bacon och bbq sås. Som jag saknat ett ställe där man kan få tag på schyssta bagels, och inte torra och tragiska som på Waynes. Nu vet jag var jag kommer spendera mina bakisdagar.
Och sedan när min ledighet gick mot sitt slut lyckades jag dra på mig ett halsont från helvetet. Men jag fick ju en bagel.
Snart skaffar jag en ny mobil. Annars bränner jag bara pengarna på sprit och kvinnor.

Dagens låt:
Cheap Trick-"Surrender"

Inga kommentarer: