onsdag 3 februari 2010

from hair to eternity

Imorgon var det dags igen. Jag har skjutit upp det lite väl länge nu. Jag ska klippa håret i morgon och tacka fan för att jag är nervös. Senast grät jag mig igenom en hel eftermiddag och knöt en scarf runt huvudet för att slippa se mig själv. Ok jag klippte mig en gång där i mellan men det var bara för att trimma bort nackhåret. Och det var nog i juni. Senare i augusti/september var håret rätt så läckert. Jag såg mer eller mindre ut som Martin Gore, min stil ikon
Under den tiden har jag, klippt luggen, blivit trimmad lite i nacken av Olle, krullat håret, blekt håret, färgat håret rött, klippt luggen och blekt håret. Nu är det kört, jag kan inte hålla på så här längre.
Jag skakar redan nu och jag är beredd på förnedringen som väntar mig. Men det kan ju inte bli värre än senast.
Dagens låt:
the Lords of the New Church-"Opening Nightmares"

2 kommentarer:

sofia sa...

vad är planen? och kan du rekommendera någon frisör?

rocky sa...

en sådandär tråkig page för att nollställa allt. Jag går inte till någon vidare bra frisör (Ginos på Götgatsbacken). Men dem duger. Efter denna gång funderar jag på att gå till Hårgänget som funkar för Olle.