måndag 1 februari 2010

fix up, look sharp...

http://www.depechemode.com/tour/videoblog.html

Det finns väl egentligen inte så mycket att säga om en DM konsert. Den här gången var det ganska mycket från 90-tals katalogen och jag föredrar ju förstås 80-tals katalogen. Men jag är nöjd och Martin Gore var ruggigt snygg i sin "gay Elvis" silver kostym med strass armband. Lite roligare än svarta brallor och väst (sorry D.G men vi har sett det ett par gånger nu). Det var som en uppenbarelse.

Jag vill gå på konsert igen........

2 kommentarer:

sofia sa...

jag läste att linda skugges intryck från konserten var att 45-åringar i publiken var för tjocka för hennes smak.

rocky sa...

nja, visst fanns det 45 åriga tjockisar men även små flickor som tänkte på det kommande Svenska B provet. Jag räknar in mig själv till 45-åringarna.
(Linda Skugges smak kan man ju diskutera vid ett anat tillfälle)