söndag 7 februari 2010

I've got all the symptoms

Det slogs fast igår kväll. Pascal är faktisk sveriges bästa band. Både live och på skiva. Det envisa ringandet i örat har varit värt det. Och det var väl inte så smart att ha en jättering som slog fingrarna bredvid när jag applåderade. Pek, lång och ringfinger är röda och svullna längst ner.
Bästa spelningen och upplevelse sedan Pink Greasedebaser 2004.

Pascal är fortfarande bäst och Strand är fortfarande ett jävla skitställe.

Dagens låt:
Bon Jovi-"Bad Medicine"

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har inte hört dn än. skäms på mig. men den finns inte på spotify än vad jag sett och jag vill inte sno den. inte heller ladda ner mot betalning innan jag har egen dator. sucks.
känns som att jag vill besöka det där jävla strand, enbart för att få se vad det är för skyffe. värre än sticky kan det knappast vara.

rocky sa...

Åh, den är så jävla bra.

Alla pissar utanför på Strand för det är inhumana toaköer. vinet serveras i saftglas osv, osv...