torsdag 28 januari 2010

Ms pitifull

Jag var så nedstämd (arg och ledsen i en härlig liten combo) när jag kom hem från optikern och blev tvungen att stressa ner i tvättstugan. Sedan blev jag förbannad, sedan grät jag lite i tvättstugan, sedan gick jag för att handla mat. Det blev ingen mat. Jag åt en macka och lite chips för att det är mest synd om mig i hela världen. Jag har inte ens fått ork till att vika kläderna ännu. De ligger ihop knölade i säckarna. Jag klarar inte av det där med tvättstuga. Det är något ytterst ovärdigt att klä sig varmt, kånka ner 2 stora säckar som knappt går in genom dörren, gå långt i en smärre snöstorm för att tvätta. Olle brukar sköta det där men nu var dett en enda tvättid som gick att få. På mina 2 lediga dagar har jag städat och tvättat (tröstshoppat lite också för det är ytterst synd om mig). Nästa lördag checkar jag ut.

Inga kommentarer: