fredag 9 oktober 2009

even the bad times are good

Vad kan man säga? Förutom att jag är ett jävla orakel och borde tillbedjas i utvecklingsländer. En 5:e placering på gårdagens quiz som jag absolut inte räknat med. Vi slog Thures och vi slog vårat "storebror lag" Slappers. Det var en stor dag. Knäböj för mig undersåtar!
(Fast jag hade verkligen velat se Ultrachrome som vinnare)

Och efter 24 år har jag äntligen införskaffat en tyllkjol. Svart, lagom kort och fluffig som en marräng swiss.

Dagens låt:
INXS-"Never Tear Us Apart"

6 kommentarer:

sofia sa...

grattis! älskar den där rivaliteten som verkat uppstå mellan lagen.

sofia sa...

eller "rivalitet som verkar ha uppstått", det är ju en tävling såklart. men att ni vet vilka de andra är och har en åsikt om dem.

rocky sa...

Rivaliteten till trots håller man ändå varandra om ryggen när det gäller vilka sittplatser man har och lånar varandra pennor. Har man varit med många gånger har man fått vissa rättigheter och respekt, men det är ändå krig under själva quiz delen. I alla fall från min sida.

Niklas sa...

Jag älskar att du får det att låta som en bedrift att ha klått Thures! Thures är bara där för att jobba upp lagandan och kämparglöden hos SoBa. Thures har inget annat syfte. Förutom att ha kul.

rocky sa...

Det säger du bara för att Åke inte levererade så mycket som du hade hopats ;)

Niklas sa...

Ja? ;)