lördag 10 oktober 2009

ring a ding a ling

Vi gick till Debaser igår för det fanns inte så mycket annat att göra. Vi hade skitkul och jag skrek efter "Som en man som ett tåg" till Johan Kinde som stod på scenen. Visst det är Brända Barn som gjort den men det är en bra låt. Just då kändes det väldigt kul. Och det var bra musik ett tag. Sedan efter banden blev det bara disco, och inte ens bra disco som Anita Wards "Ring my Bell" utan "Disco Inferno" och annan skit. Det resulterade i två arga mejl som jag dikterade för Olle när vi kom hem. Vi nämnde något om Dantes inferno och avslutade mejlet till Debaser (det andra gick till SVMK) med ett väldigt slagkraftig disco sucks. Just då kändes det också väldigt bra. Vi har inte fått något svar ännu.
I morse mådde jag inte så dåligt som jag borde gjort men jag tog en tupplur på 2 timmar vid 15-tiden.

Dagens låt:
Brända Barn-"Kärlek & Hat"


(som låter lite som Japans-"Adolescent Sex om någon frågar mig)

Inga kommentarer: