torsdag 6 augusti 2009

what a way to earn a living

Jag är ju inte direkt rädd för svininfluensas utan ser fram emot att få den, hellre det än att ta en spruta i alla fall. Men nu sitter jag med magont, huvudvärk, öm hals som jag ömsom hostar upp brungröna klumpar ifrån. Och jag kan inte njuta av det för om jag blir sjuk nu skulle det bli kaos på jobbet. Jag vill inte ha det där ansvaret på ett bra tag till men nu är det bara en vecka kvar.

Dagens låt:
Judas Priest-"You Don't Have to be Old to be Wise"

4 kommentarer:

sofia sa...

haha, "och jag kan inte njuta av det"

men har du inte feber så är det nog lugnt på svininfluensafronten iaf. det ska börja med hög feber och ont i kroppen.

rocky sa...

jo tyvärr, jag hostar bara upp brungula klumpar som en 80-årig gubbe.

sofia sa...

en släng av gubbslem.

rocky sa...

exakt så!