onsdag 24 augusti 2011

here comes the nice

Min dag som snäll tjej
  • Slänger mig på "Lila Faran"
  • Ser att det gått en maska på mina strumpbyxor.
  • Dagens mission med majs på Rosendalsträdgård fallerar, majsen är inte skördeklar.
  • Jag sliter av mig de trasiga, svettiga strumpbyxorna sittandes på en sten
  • Fikar ensam med en talgoxe.
  • Plockar dhalior för 30:- hg
  • Åker hem
  • Köper jordgubbar
  • Städar.
  • Dammsuger upp shift knappen i en överfull dammsugarpåse.
  • Äter jordgubbar.

Om jag varit en riktig "vintage bloggare" (söt tjej som gillar Mad Men och typ bröst) hade jag haft sällskap av någon av mina "underbara vänner" och tagit en massa bilder på "fina saker". Men jag hade bara mitt favoritsällskap, mig själv och jag fick bara ihop 3 bilder. Jag twittrar hellre.


1 kommentar:

sofia sa...

haha! "... och typ bröst"