måndag 20 december 2010

the whole of the moon

Maten planerad och inköpt.
Klappar köpta och nästan alla inslagna.
Ett rim kvar.
Hemmagjord presentpåse sammanställd.
Och mina favoritjeans ska visst inte utgå, de är bara försenade.
Jag firade mina triumfer idag med ett nytt fint nagellack. Någon korsning mellan krossade smaragder och giftgrönt. Helt underbart.
Så då ska man bara jobba till 20.00 två dagar på raken så firar the Jensens jul nu på torsdag. Det är väl bara till att välja ut julens kläder.
Jag är en sådan strateg att jag börjar överväga en karriär inom det militära.

Dagens låt:
Thin Lizzy-"Don't Believe a Word"

4 kommentarer:

sofia sa...

eller söka jobbet som blondinbellas assistent?

rocky sa...

jag kan inte vara assistetn till någon som är yngre än mig.

Alla smutsiga detaljer sa...

Det låter jävligt snyggt - önskar jag hade naglar. Giftgrönt och smaragder....

rocky sa...

39:50 H&Ms egna. Lite julfint.