lördag 25 december 2010

a very supernatural christmas

Liten snabbsummering av julen och klapparna. Jag har tygmärken for miles, jag kan bli en riktigt drinkexpert, jag har en grå sweatsuit att sunka runt i, jag kan lukta gott, jag har Supernatural säsong 5 och Deans halsband (oh my word!). Men det bästa var nog att jag fick John Winchesters dagbok. Jag blev så överraskad och tagen att blicken blev dimmig, med eftersom jag är hårdare än Dirty Harry blinkade jag bort tårarna och bytte samtalsämne. Tack Olle för att du gillar mig men vi spar in på det sliskiga. Om jag skulle jaga demoner och wendigos skulle jag göra det med dig. Jag vet att du backar upp mig.

Nu ska jag gosa med katterna sedan ska jag bleka håret. Äntligen!

Dagens låt:
Thin Lizzy-"Fighting My Way Back"


Ännu en blond hårfärg som blir grå....

Inga kommentarer: