tisdag 14 december 2010

Neat 07

Kollar bilder på mig själv från 07. 07 Gick jag till Ace och drack oändliga mängder med vitt vin, jag flyttade hemifrån och det förklarar det föregående. Jag ramlade in i ett träd när jag skulle kissa utanför Trädgården och fick ett sår ovanför mitt öga. JAg fick ett groteskt blåmärke på foten efter att the Horros spelat på Debaser. Jag var jäkligt neat, och otroligt feminin. Klänningar, diadem med flor, eyliner, rött läppstift och den ständiga pagen som alltid växte ut till ett hästruffs. Och blekmedel. Varför slutade jag med det? Så fort mitt sår i huvudet (inte från en fajt, jag slog bara i en hylla) har läkt då kör jag igen.

2 kommentarer:

sofia sa...

du, det såg snyggt ut! jag börjar också längta tillbaka till någon slags gulsålder. ska hämta inspiration från den och bara ... bli snygg. på nåt sätt.

rocky sa...

Fast bilderna ljuger ju alltid. JAg fotade mig mest vid nyfriserat tillfälle. Jag var kanske söt 07 men nu är jag livsfarlig. Som om jag gömmer ett avsågat Winchester gevär innanför jackan. Nu ska jag bara få 07 och 10 att smälta ihop till en fin symbios.