söndag 5 december 2010

Den tråkigaste helgen någon varit med om.

Trots min rätt så kaxiga inställning tog det mig ca 7 timmar att bygga ihop allt i fredags, och jag var tvungen att vänta på Olle för att få hjälp med den otympliga sängstommen. Mot slutet hade jag så fruktansvärt ont i knäna. Som en plattläggare en dag innan pension. Lördagen var nästan ännu värre. Smärta i hela kroppen och höger arm värkte så pass mycket att om jag inte varit tvungen att jobba hade jag bara suttit hemma och gråtit.
Jag tog mig ett varmt bad och åt en chokladtomte samtidigt efter jobbet och somnade innan klockan blev elva.
Mera jobb idag och snart ska jag ställa in alla mina pocketböcker i hyllan. Och räkningarna är betalda.
Det var väl min helg det. Jo, vi har även varit gravt underbemannade på jobbet i helgen och därför har jag varit lite extra förbannad.

Ser lite på LA Ink i bakgrunden och nu kom det in en kvinna som vill ha ett porträtt av sin 2 månaders dotter på axeln. Alltså fulare unge får man nog fan leta efter. Föräldrar är så lättlurade, jag var tex rätt så obehaglig som barn men mamma sade ofta att jag var söt. Jävla lögnare.

Nu ska jag lyssna på Nitzer Ebb och False Prophets. Bithcin'!

Dagens låt:
False Prophets-"Banana Spilt Republic"

(1.15 in, så jäkla bra vändning)

Inga kommentarer: