fredag 11 november 2011

where your fortys at!?

Fredag och ledig helg, hade det varit typ vilken annan ledig fredag hade jag säkert varit mer full än vad som är okej för att vara ensam. Eller ute med min vapendragare, sidekick, man och allra bästa vän någonsin och alltid. Men nu råkar det vara "Nyttiga November", ett uttryck som jag önskar jag aldrig uppfunnit, ergo leggings och tofflor.
2 veckor barn, 2 veckor sedan ska jag få Lemmy att framstå som en engelsk lord.
Eller nej, jag ska bara dricka champagne på Natten.
Men nu har jag ändå druckit 2 hemmasnickrade drinkar (med förvånansvärt hög kvalité) och nostalgi knarkar saker från mina tonår. T.rex som vanligt. Och precis som vanligt tänker jag att jag borde lyssna på det lika ofta som när jag var 15-16.
Jag antecknar också för att vara förberedd om man nu skulle vinna ett quiz igen. Det som var i går var väldigt enformigt och det sporrar mig att vara nyskapande.

Dessutom är det högst troligt att jag har någon form av aspergers. Det har jag kommit fram till via Wikipedia. Antingen det eller så är jag någon utav gärningsmännen de alltid jagar i Criminal Minds.

Här har vi ett tydligt bevis på att jag bör hålla mig till 140 tecken.

Inga kommentarer: