torsdag 24 november 2011

good stuff

Som jag ska frossa i morgon. I mat och glädje.
Det blir palsternackspuré, champagne, chokladmousse, På Spåret premiär sedan ballader hela natten på Natten.
Och det är jag värd för jag tränar nu för tiden. Jag är en sellout fast jag tränar inte särskilt hårt. Inte tillräckligt hårt för att förbränna allt, men skit i det. För om man tänker att jag aldrig någonsin under mitt 26-åriga liv ägnat mig åt någon form av fysisk aktivitet så är det ett jävla hopp att cykla 1.5 mil minst 2 ggr i veckan. Det är som att gå från noll till hundra.
Lägg till att jag färgat hårtopparna rosa (det är gorgeous!) och att jag har ett par nya stora örhängen med hjärtan så har vi ett recept på succé.

Imorgon vill jag skrika mig hes till denna, föga troligt men man får väl drömma.

2 kommentarer:

sofia sa...

träning! tell me all. skriv ett helt inlägg. om upplägg, träningsanekdoter, mål, etc. loves it. mitt gymkort har gått ut, så nu funderar jag på att kanske, eventuellt börja träna på jobbgymmet. det kommer vara jag och ett gäng manliga, övertaggade mediasäljare. :/

rocky sa...

åh, om jag ändå hade mål. Jag vill bara inte dö i förtid och än så länge har jag bara vågat mig på småsaker som cykel, rodd, crosstrainern och trappmaskinen. Jag tränar för att få dricka champagne. Det är mitt mål.