lördag 5 november 2011

something gone wrong again

Saker som gick fel idag.
  • Inget dagsavslut kom ut.
  • Skrivaren på kontoret ville inte skriva ut
  • Skrivaren på fika rummet ville inte heller skriva ut
  • Chefen hade bytt lösenord på datorn utan säga till mig (igen)
  • Datorn på kontoret hängde sig.
Men efter som jag är jag, en rationell och "hands on" person löste jag allt. Jag tror inte ens att jag svor mer än vanligt.

Nu väljer jag inte att ta upp flyktiga saker som händer varje dag. Men det har att göra med klädkriser mal grand, folk som sätter sig mittemot en på tuben även fast det finns flera tomma 4:or och sedan börjar käka en macka. Och förstås klassikern med folk som ska gå på innan alla gått av. Men det fixar jag med en till synes oplanerad men ack så välriktad tackling.

Hemma lyssnade jag på min Kegger lista (som nog kan utökas) och om man frågar mig så sjöng jag väldigt bra. Speciellt till Weezer och Pink Grease.

1 kommentar:

frerik sa...

med andra ord skulle du hata att bo här, där det är brottning varje gång ett kollektivtrafiksfordon stannar.
så varje gång någon ska gå på inna du klivit av kan du ta förgivet att det är en göteborgare.
kan göra vilken from människa som helst mordisk.