fredag 14 januari 2011

post quiztus

Vad kan man säga? Quizrÿche fick en urdålig start, den sämsta placeringen sedan jag och Olle började quiza som duo februari 2008. Plats 15 och det är inget annat än en regelrätt skandal.
Jag skulle kunna vara en dålig förlorare och gnälla över att det var skitmusik. Men jag kan leva med att det är skitmusik så länge det är kul. Det här kändes mer som en tortyr. Det var segt och långdraget. Nä, You never expect the spanish inquizition får bakläxa var det gäller utformning och tidsplanering. Och den där Alfapet delen som många av oss helt enkelt struntade i kan ni stoppa upp i valfri kroppsöppning.
Jag svär på min hög av Supernatural grejer att aldrig någonsin spela Alfapet så länge jag lever.

Men det var kul att se att så många gamla lag dykt upp och jag hoppas verkligen att Bodycakes vinner nästa gång. 2:a tre gånger i rad är bara elakt.

Dagens låt:
Queensrÿche-"Jet City Woman"

1 kommentar:

Filmfavoriter sa...

en riktigt bra intressant blogg måste jag säga. lust att kanske följa varan på bloglovin?:)