torsdag 6 januari 2011

keep on truckin'

Igår hade det gått 9 år och Olle lagade en så kallad cowboygryta med chilli som knockade mig. Det var oätbart. Sedan spelade Olle frågesport på Oxie och jag plöjde Supernatural säs1. Sedan slogs vi lite, spånade på nytt lagnamn (Blue Öyster Quiz eller kanske Quizrÿche) och gick och lade oss väldigt kaxiga över att vi är det absolut coolaste jävla paret. Och förmodligen det mest självgoda.

Det är nog på tiden att jag skaffar mig en vigselring ändå.

Dagens låt:
AC/DC-"Hard as a Rock"

3 kommentarer:

fredrik sa...

fan jävligt coolt att ni har hängt ihop så länge och fortfarande verkar asgrymma. det är en eloge många borde lära sig av.
Quizrÿche är överlägset.

rocky sa...

då kör vi med det, ska bara höra med mina andra lagmedlemmar

sofia sa...

lulz: "sedan slogs vi lite"
grattis också!