torsdag 7 oktober 2010

no can do..

En fullkomligt meningslös dag. Gick upp innan 8 på min lediga dag för ett 15 minuters möte angående stundande renovering. Pissregn och inget att göra. Det är väl på sådana här dagar som man ska städa ur sitt förråd, men grovsopsdagen var igår och vad är det för mening med att sortera skräp som ändå kommer stå i en vecka?
Jag överväger ändå att gå ner i källaren för att leta upp min kängor och boots.

Eftersom jag inte har så mycket att säga bjuder jag på meningslösa och otroligt fördomsfulla saker som jag tänker på dagligen.

  • I en perfekt värld är det alltid 3 minuter tills tunnelbanan går
  • Smala killar gillar tjocka tjejer och är baby-crazy
  • Förortsmorsor från utom europeiska länder ger sina barn chips som snacks mitt på dagen, helst Pringles.
  • I och med att fetman ökar kommer vi att se allt fler tjejer som söker sig till "50-tals stilen"
  • Sport och musik ska hållas lika separerade som kyrka och stat.
  • Tjejer är vidriga när de umgås i grupp och den sammanlagda IQn sjunker drastiskt
  • Killar är samma som ovan.
  • Det är mer socialt accepterat att vara homosexuell än att inte vilja ha barn.
  • Sex & the City har förstört 2 generationer kvinnor, minst.
  • Världen gick åt helvete när folk började bry sig om mode före musik.
  • TV4 är ren ondska som fördummar svenska folket mer än vad kanal 5 någonsin gjort eller kommer göra.
  • De ensamma mammorna i "Ensam Mamma söker" är ensamma för att de skaffade barn när de var 19.
  • Jag är cynisk, snudd på sociopat, helt oförmögen att relatera till andra människors känslor och är därför med all rätt hatad av alla.

Dagens låt:
Hall & Oates-"I can't go for that(No can do)"

3 kommentarer:

sofia sa...

och 50-talsstilen som inte är särskilt förlåtande ens!

rocky sa...

nä, men då hade man mest kjol och det är vad jag tror är lockande för folk som inte kan få på sig byxor. Det kan jag gå i god för själv.

aenima sa...

word!