söndag 17 oktober 2010

Born under a bad sign

Är det bara jag som har insett allvaret med quizet?
Är det bara jag som faktiskt har fixat med låtar och teman på riktigt, bränt skivor och gjort formulär?
Är det bara jag som har insett att 1 månad är jävligt kort tid?
Är det bara jag som sliter mitt hår och stressar upp mig 3 dagar efter vinsten?
Om ändå resten av mitt lag vore lika sjuka och nördiga som jag.
Senaste quizet kom vi fram till att jag hade någon lätt form av aspergers, men vem vill inte ha ordning och reda och vara väl förberedd?
Det duger inte att bara komma med en lös idé om man inte har låtar till det.
Därför har jag suttit med video2mp3 och youtube uppe, köpt låtar på itunes och på spotify.
Jag kräver någon form av ekonomisk ersättning om inte de andra lägger på ett kol och inser allvaret i det här.
Hej det är jag som är Hitler!
("hope you guessed my name")

Dagens låt:
Manic Street Preachers-"Revol"

2 kommentarer:

Isabelle sa...

grattis i efterskott!
har inte riktigt hunnit kommentera bloggar senaste tiden men det är awesome att vinsten äntligen kommit!
Det finns en fördel med att göra allt själv, det blir precis som man vill att det ska vara.

rocky sa...

Tackar, tackar!

Alltså egentligen har jag inget problem med att göra allt själv. Men, jag tänker fan inte tolerera några klagomål från mina lagkamrater. Det funkar liksom inte att bara ha en idé till ett segment om man inte har några låtar till det. Om alla ändå vore lika nördiga som jag..