onsdag 13 oktober 2010

Can I get a timpani roll!!?

*fpdrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

På med gamefejset, i morgon kör SoBa igen. Det ska bli spännande att se om vi kan hålla plats 5 sviten eller om Gudarna vill slå den och klättra uppåt. Jag har i vilket fall ett veto att lägga in imorgon då jags senast vek mig för laget även fast jag visste att det var "Umbrella" och INTE "New York State of Mind". När ska mina kära lagkamrater lära sig att det jag säger gäller. Jag ska fan styra mitt lag med en järnhand. Som typ Mick Jagger. Det är jag som är SoBas lagkapten och en armbindel vore onekligen på sin plats. Om jag bara kunde ta mitt lag på träningsläger också, då skulle vi garanterat ta hem den här jävla skiten.
Frustrationen bara växer...

Dagens låt:
Billy Squier-"the Big Beat"

(som också ÄNTLIGEN finns på spotify!)

Inga kommentarer: