fredag 6 augusti 2010

fighting my way back

Nu har jag äntligen landat. Igårkväll slank vi iväg till Pet Sounds efter ett par glas rosé på slussen. och vad möts man inte av när man kommer innanför dörren om inte Pascal. På vinyl. Jag blev sentimental och varm i kroppen. Varför skulle jag vilja åka någon annanstans när jag redan bor i världens finaste stad?
Stockholm, du kommer aldrig att bli av med mig.
Ikväll blir det dessutom allsång på Debaser, vilket förstås innebär att jag kommer att skrika/sjunga med i låtar som jag egentligen hatar. Men kärleken till att få sjunga är större.

Dessutom har jag köpt en såndäringa fräck LED TV idag som kommer på tisdag. The Cramps på Napa State kommer ändå att vara lika grynig men TV bänken har börjat bågna rejält under tjock-TVns tyngd.

Dagens låt:
Lynyrd Skynyrd-"Tuesday's Gone"

2 kommentarer:

Isabelle sa...

kanske måste man försvinna lite för att kunna uppskatta det man har.

rocky sa...

därför blir det en avstickare till Berlin i höst.