söndag 1 juli 2007

Taken by treas

Jag blev full, jag fick vin och jag ramlade in i ett träd.
the Gruesome Twoesome gick till Trädgårn, såg Florence Valentin. Blev berusade dansade till "American Girl" och "Death or Glory". Sedan efter kaninjakten skulle jag kissa vid ett träd. Tappade balansen och ramlade in i trädet med ansiktet före. Jag har skrubbsår precis vid ögonhålan och på knäet. En lyckad kväll.
Sjunga "Half a Person" med Olle upp för backen hem, hälsa på en kinesisk nakenhund och ha skrubbsår på knogarna som om man varit med om värsta fighten.
Det gör ont vid ögat och knäet, imorgon kommer mamma och svärföräldrar. Men det är chill, för jag är Carro som ramlar in i träd och jag fyller 22 år på onsdag. Ge mig presenter!

(Willy kallar oss för "party paret" och fyfan vad vi partar sedan, olle och carro for life!)

Inga kommentarer: