fredag 11 mars 2011

the winner takes it all

Ett jättestort tack till alla som kom i går och jag känner mig minst sagt lite emotionell.
Det gick som en dans igår! Inga tekniska fel, inga sura uttalanden, snabb rättning och bra organiserat från från våran sida. Alla formulär gick åt och det vara bara 1 lag som fegade ur. Källaren var knökfull och varm, precis som förr i tiden. Till och med ett gäng tyska turister hade letat sig dit och kämpade tappert även om de bara lyckades kamma ihop ett enda poäng på sista delen.
Många positiva uttalanden och jag hörde inte en enda sur kommentar om våra 2 schlager delar.

Och jag som var huvudhjärnan bakom allt, ansvarig utgivare suger åt mig all beröm. Och nu när alla spänningar släppt blir jag helt gråtfärdig. Jag är helt uttömd och inte det minsta sugen på att vinna igen, det finns inte en chans att jag kan göra ett helt quiz 90 % själv igen. I alla fall inte på ett par månader...




Inga kommentarer: