torsdag 29 september 2011

Du skulle varit där.

Ett uttryck som känns lite uttjatat men igår kväll på Pascal var det verkligen ett sådant ögonblick. Mitt i ett set av benknäckande Pascal kliver Sveriges allra största superstar upp på scen. Henric de la Cour gästade och sjöng på hela Nyår. När jag träffade Orup i söndags började jag svettas men detta fick mig nästan att kissa på mig av förtjusning. Det var så självklart och ändå så jävla otippat. Yvonne återföreningen kan gå och dra något gammalt över sig. Och kvällen blev ändå bättre efter Henric. Om jag säger en super speedad version av Krog i Hamburg vad säger du då? Hela kvällen brann.

Du skulle varit där säger jag. Det skulle du verkligen.


(Lite smålustig att jag tidigare på kvällen twittrade vilka 3 personer som det är mest troligt att stöta på när Pascal spelar i Stockholm. Jag, Olle och Henric de la Cour.)

2 kommentarer:

fredrik sa...

så är det ju alltid. och jag har verkligen gett upp det där med att någon ska boka dom hit.

rocky sa...

tänkte på dig när han gick på.