söndag 31 juli 2011

put your lighters up

Vad kan man säga? Du skulle varit där!
Natten höll vad de lovade och mer därtill. Vid utvalda tillfällen stod jag uppe på en bänk och skrålade med och, vad som i ett generöst ögonblick mest kan beskrivas som, dansade. Jag blev extatisk över "Beth" och råkade hälla vin över halva mig. Olle grät nog nästan till East 17 "Stay Another Day". Jag drack vin, cava och Fireball och svettades ut det mesta, vilket var bra då toalettsituationen var undermålig. Det fanns för få helt enkelt. Men i en utav köerna fick jag lära mig några nya Göteborgs vitsar. Sedan ner igen till DJ båset och höra "Purple Rain" och göra "we're not worthy" bugningen.
Det var så fruktansvärt svettigt att det mot slutet droppade från taket, jag har ont i tummen efter att ha hållit upp tändaren i luften och det var mycket länge sedan som jag hade så kul.


Det här ska nog föreställa Boyz II Men


Här står jag upphöjd över massorna, så som jag vill ha det.














Sagda officiella tändare














Mina skor som var vita innan jag besökte Natten

Inga kommentarer: